امروزه از ازدواج باید: به عنوان پیشران اصلی:
توسعه صنعتی نام برد! زیرا که جهان انگیزه توسعه را از دست داده، و به دلیل تولید
بیش از حد، به درجه اشباع کامل بازار رسیده است. البته قبلاهم در سال 2008 یا 1933
شاهد این رکود بودیم، ولی بازاریابی، توانست تا حدودی مصرف را توسعه دهد، اما این
بازاریابی فقط می تواند از طریق: تبلیغ مدلینگ یه قروش بیشتر دست یابد. آنهم به
دلیل نبود رقابت و چشم و هم چشمی، در حال نابودی است. یعنی مردم به دنبال کالایی،
با عمر مفید طولانی تری هستند، تا از خرید های مکرر بی نیاز شوند
[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
درباره این سایت